مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:012023-06-14پزشكي

90 درصد هزینه های درمان بیماری ناباروری تحت پوشش بیمه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان اظهارداشت: در حال حاضر مراکز سطح 2 ناباروری در شهرستان های خوی و میاندوآب ایجاد شده تا چهار مرکز سطح 2 ناباروری در آذربایجان غربی داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به درمان بیماری ناباروری، اظهار کرد: 90 درصد هزینه های درمان این بیماری تحت پوشش بیمه بوده و بیماران با این شرایط می توانند مسیر درمانی خود را با دغدغه کمتری طی کنند.

ابراهیمی با اشاره به قوانین جوانی جمعیت، ادامه داد: زوج ناباروری که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند، با مراجعه به بیمه سلامت تحت پوشش قرار گرفته و تا 90 درصد هزینه درمانی آنها را دولت تقبل می کند.

وی با تاکید بر توجه ویژه دستگاه های اجرایی به این موضوع، گفت: مراکز درمانی و بهیاران در زمینه اطلاع رسانی این موضوع نقش بسزایی داشته و می توانند با راهنمایی کامل این افراد، آنها را در مسیر صحیح درمانی سوق دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه موضوع کاهش جمعیت تبدیل به تهدید روز شده، یادآور شد: تمام تلاش دولت سیزدهم در راستای ترمیم چاله جمعیتی بوده و از این رو دستگاه های اجرایی موظفند تا تکالیف خود درخصوص قوانین جوانی جمعیت را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هزینه های درمان بیماری ناباروری تحت پوشش بیمه است

90 درصد هزینه های درمان بیماری ناباروری تحت پوشش بیمه است