مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-15فرهنگي

مدیرکل هنرهای تجسمی به دیدار حسین محجوبی رفت


مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین دیدار از سلسله دیدارهای خود با هنرمندان عرصه تجسمی با عنوان «درگه اهل هنر» به ملاقات حسین محجوبی هنرمند پیشکسوت نقاشی رفت.

- مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین دیدار از سلسله دیدارهای خود با هنرمندان عرصه تجسمی با عنوان درگه اهل هنر به ملاقات حسین محجوبی هنرمند پیشکسوت نقاشی رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در کارگاه استاد حسین محجوبی، با این هنرمند صاحب نام و توانمند رشته نقاشی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، مباحثی چون سبک و سیاق هنری استاد محجوبی، ویژگی های شاخص و مقوّم آثار، ترکیب بندی، کاربرد تکنیک و رنگ همراه با مرور مضامین و محتواهای موجود در تابلوهای نقاشی این هنرمند شاخص عرصه هنرهای تجسمی مورد طرح و تبادل نظر قرار گرفت.

این نخستین دیدار از سلسله دیدارهای مدیرکل هنرهای تجسمی با هنرمندان این عرصه است که ذیل عنوان درگه اهل هنر صورت می پذیرد و قرار است در آینده نیز به واسطه دیدار با سایر هنرمندان شناخته شده عرصه هنرهای تجسمی تداوم پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هنرهای تجسمی به دیدار حسین محجوبی رفت

مدیرکل هنرهای تجسمی به دیدار حسین محجوبی رفت