مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-19اجتماعي

دانش آموزان اصفهانی «هوش مصنوعی» آموزش می بینند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان می توانند از اطلاعات موجود در پورتال این اداره کل نظیر مدارس سمپاد که در حوزه های پزشکی، شهر پایدار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: امتحانات سال تحصیلی در تمام پایه ها به پایان رسیده و تنها اعلام برخی نتایج باقیمانده است.

وی پایگاه های تابستانه را فرصتی برای بازآموزی علمی، ورزشی، هنری، فرهنگی، پژوهشی و اردویی برشمرد و ادامه داد: سال گذشته بیش از 350 هزار دانش آموز اصفهانی از پایگاه های تابستانه اوقات فراغت آموزش و پرورش استان استفاده کردند، امسال نیز با طرحی تحت عنوان نورعلی نور فرصت مناسبی برای استفاده 400 هزار دانش آموزان فراهم شده است.

ابراهیمی با اشاره به همکاری پایگاه های مدرسه ای، مسجدی و کانون های مختلف افزود: پیش بینی می شود تابستان خوب و پرباری داشته باشیم.

خانواده ها برای ثبت نام فرزندان خود در پایگاه های تابستانه اقدام کنند و در نظر داشته باشند که فعالیت در پایگاه های تابستانه همانند سال تحصیلی نخواهد بود چراکه دانش آموز نیاز به استراحت دارد تا برای سال تحصیلی آینده آماده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان اصفهانی «هوش مصنوعی» آموزش می بینند

دانش آموزان اصفهانی «هوش مصنوعی» آموزش می بینند