مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-09سياسي

صهیونیست ها بشدت از موشک هاپیرسونیک ایران ترسیده اند


پیام اصلی هایپر سونیک ایرانی همانا ما می توانیم است که دشمن را در هر جای دنیا بخصوص صهیونیست ها را ترسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته هرمز اظهار کرد: مومنان واقعی در برابر حق، تسلیم هستند و از دستورات خداوند متعال پیروی می کنند چه به نفع آنها و چه به ضرر آنها باشد.

وی افزود: بعضی از افراد ایمان و عمل را تا جایی می خواهند که به سود شخصی آنها باشد ولی اگر به ضرر آنها باشد زیر عمل شانه خالی می کنند این افراد از نظر اسلام ایمان ندارند چنین افرادی آنجا که منافع شان درگیر است دین را نمی خواهند مثلاً امر به معروف و نهی از منکر (در مسئله عفاف و حجاب) را به ضرر خود ببیند این عمل رو انجام نمیدهد فقط به فکر منافع ظاهری دنیا هستند.

امام جمعه هرمز با بیان این که دینی مورد نظر پیامبر دینی است که به انسان تعلیم و رشد بدهد و فکر انسان را قوی کند، اضافه کرد: هر چیزی که جلوی تفکر و درک و عقل را می گیرد از بین رفتنی است.

حجت الاسلام رستاخیز تصریح کرد: امروز برای پیشرفت کشور نیاز به دو ابزار مهم یعنی ایمان و امید داریم و که هر جا ایمان به هدف و راه و اعتقاد به وعده های الهی باشد همراه با امید وسط در میدان می توان پیشرفت کشور را محقق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها بشدت از موشک هاپیرسونیک ایران ترسیده اند

صهیونیست ها بشدت از موشک هاپیرسونیک ایران ترسیده اند