مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-19بين الملل

سفر نخست وزیر چین به آلمان برای رفع درست اختلافات


نخست وزیر چین برای یک سری مذاکرات دولتی و تجاری با هدف رفع درست اختلافات و تقویت روابط با آلمان وارد برلین شد این سفر در حالی صورت گرفته که سیاستگذاری های پکن درباره روسیه، - سفر نخست وزیر چین به آلمان برای "رفع درست اختلافات" "نخست وزیر چین برای یک سری مذاکرات دولتی و تجاری با هدف "رفع درست اختلافات" و تقویت روابط با آلمان وارد برلین شد این سفر در حالی صورت گرفته که سیاستگذاری های پکن درباره روسیه، تجارت و حقوق بشر به شدت با واکنش های خصمانه ای از سوی غرب روبرو شده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی شینهوا، مقام شماره 2 چین با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و فرانک والتر اشتاین مایر، رییس جمهور آلمان در اولین سفر رسمی خود از زمان آغاز به کار در ماه مارس، دیدار و در مجمع همکاری های اقتصادی و فنی چین و آلمان شرکت خواهد کرد.

او همچنین در طول این سفر با رهبران تجاری آلمان دیدار و از شرکت هایی در بایرن - بزرگترین ایالت آلمان و خانه برندهای جهانی مانند تولید کننده پوشاک ورزشی آدیداس، غول بیمه آلیانز و خودروساز آئودی - بازدید خواهد کرد.

لی چیانگ، نخست وزیر چین در بدو ورود به پایتخت آلمان گفت که طرف چینی آماده است تا در مبادلات صریح و عمیق با طرف آلمانی بر اساس اصول احترام متقابل، به دنبال زمینه مشترک و حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نخست وزیر چین به آلمان برای رفع درست اختلافات

سفر نخست وزیر چین به آلمان برای رفع درست اختلافات