مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-12بين الملل

وحشت تل آویو از «سلاح جدید» ایران به نام «لیتیوم»


ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از دستیابی ایران به معدن لیتیوم و تاکید مقام معظم رهبری بر بلامانع بودن توافق با غرب بدون آسیب زدن به زیرساختهای هسته ای، - از محورهای اصلی روزنامه های مطرح جهان عرب مقام معظم رهبری با تیتر چراغ سبز رهبر ایران برای دستیابی به توافق هسته ای نوشت: رهبر ایران تاکید کرده است که در صورت دست نخوردن به زیرساختهای هسته ای کشور، دستیابی به توافق با غرب مانعی ندارد.

بدین ترتیب رهبر ایران راه را مقابل دولت این کشور برای دستیابی به توافق میان تهران و واشنگتن در خصوص پرونده هسته ای، باز کرد.

روزنامه القدس العربی نیز به همین فرمایشات رهبر انقلاب اشاره کرد و نوشت: رهبر ایران در سخنان روز یکشنبه خود از دولت این کشور خواست به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه دهد.

این سخنان رهبران ایران در زمانی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران تماس های خود را با آژانس بین المللی طی ماه های اخیر از سرگرفته است.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در رأی الیوم در خصوص کشف ذخایر لیتیوم در ایران نوشت: رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو از ترس ایران در شرایطی به سر می برند که حتی خواب از چشم آنها و شهرک نشینان صهیونیست ربوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت تل آویو از «سلاح جدید» ایران به نام «لیتیوم»

وحشت تل آویو از «سلاح جدید» ایران به نام «لیتیوم»