مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-01ورزشي

روز محیط بان مصادف با میلاد امام رضا(ع) از سال آینده در تقویم کشور ثبت می شود


فرمانده یگان سازمان حفاطت محیط زیست کشور ضمن اشاره به اینکه 150 محیط بان شهید در کشور داریم گفت: ثبت روز محیط بان در تقویم رسمی کشور از سال آینده مصادف با روز میلاد امام رضا (ع) انجام می شود.

- روز محیط بان مصادف با میلاد امام رضا(ع) از سال آینده در تقویم کشور ثبت می شود ایسنا/اردبیل فرمانده یگان سازمان حفاطت محیط زیست کشور ضمن اشاره به اینکه 150 محیط بان شهید در کشور داریم گفت: ثبت روز محیط بان در تقویم رسمی کشور از سال آینده مصادف با روز میلاد امام رضا (ع) انجام می شود.

جمشید محبت خانی، مشاور رییس سازمان در امور انتظامی و فرمانده یگان سازمان حفاطت محیط زیست کشور 11 خرداد در برنامه جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) و روز ملی محیط بان که با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد اظهار کرد: محیط بانان به دور از خانواده در صعب العبورترین مناطق کشور جهت حفاظت از محیط زیست و مقابله با متجاوزان به طبیعت فعالیت دارند.

وی گفت: در 50 سال گذشته 150 محیط بان از 3 هزارو 800 محیط بان کشور شهید شدند و 370 محیط بان با ساچمه در بدن در حال خدمت در مناطق حفاظت شده و 60 محیط بان نیز جانباز هستند.

محبت خانی بیان کرد: در کشور ما محیط بانان را سرباز گمنام امام رضا (ع) و ادامه دهنده راه ضامن آهو می نامند، این مطالبه سازمان محیط زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز محیط بان مصادف با میلاد امام رضا(ع) از سال آینده در تقویم کشور ثبت می شود

روز محیط بان مصادف با میلاد امام رضا(ع) از سال آینده در تقویم کشور ثبت می شود