مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-28دانش

آیین نامه دوره های آموزشی برون سازمانی در دانشگاه آزاد ابلاغ شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی آیین نامه دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت برون سازمانی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه ابلاغ کرد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت برون سازمانی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه از سوی رییس دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

این آیین نامه در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه و با توجه به ایجاد معاونت های جدید موضوعی و معاونت علوم تربیتی و مهارتی که وظیفه بررسی و تصمیم گیری درباره دوره های آموزش های برون سازمانی را برعهده دارد، به منظور بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت برون سازمانی و صلاحیت تدریس مدرسان و جلوگیری از موازی کاری و ایجاد وحدت رویه در اتخاذ تصمیمات ابلاغ شده است.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است که اقدامات شایسته و مسؤولیت پذیرانه عوامل اجرایی در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی با عزمی جهادی و توجه به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همراستا با اهداف علمی کشور و تربیت نیروی انسانی، موجب ارتقای مهارت های تخصصی دانشجویان و مهارت پذیران و ایجاد اشتغال و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه دوره های آموزشی برون سازمانی در دانشگاه آزاد ابلاغ شد

آیین نامه دوره های آموزشی برون سازمانی در دانشگاه آزاد ابلاغ شد