مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-18اقتصادي

استان مرکزی در اجرای کالابرگ الکترونیکی رتبه دوم را کسب کرد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: استان در اجرای کالابرگ الکترونیکی رتبه دوم را کسب کرده است و تعاونی های سهام عدالت در راستای بیمه کردن روستاییان نیز آغاز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، جمشید امیدی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: استان مرکزی چهارمین قطب صنعتی کشور است و از نظر تنوع محصولات صنعتی و به دلیل استقرار صنایع مادر دومین قطب صنایع مادر کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه 44.

8 درصد شاغلین استان در بخش صنعت، 47 درصد در بخش خدمات و 14.

5 درصد در بخش کشاورزی فعالند و با توجه به صنعتی بودن و محدود بودن منابع آبی سالانه، شاغلین بخش صنعت در حال افزایش است، ادامه داد: 60 درصد شاغلین استان به عنوان بیمه شده اجباری تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی است و خوشبختانه در بحث اشتغال در اکثر شهرستان ها شرایط کار فراهم است و براساس ارزیابی های صورت گرفته در سال گذشته استان مرکزی رتبه دوم کشور را بحث شاخص های ترکیبی کسب کرد.

تعهد استان در سال گذشته ایجاد 23 هزار و 836 فرصت شغلی بوده که با ایجاد 27 هزار و 182 فرصت شغلی شاهد رشد 14 درصدی بودیم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی در اجرای کالابرگ الکترونیکی رتبه دوم را کسب کرد

استان مرکزی در اجرای کالابرگ الکترونیکی رتبه دوم را کسب کرد