مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-03اقتصادي

بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور با حضور سرپرست وزارت صمت به بهره برداری رسید


صبح امروز 13 خرداد ماه بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات کشوری و استانی در مشهد به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی صبح امروز 13 خرداد ماه بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات کشوری و استانی در مشهد به بهره برداری رسید.

سید مهدی نیازی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز 13 خرداد ماه در آیین بهره برداری از بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور (شهرک صنعتی رضوی) که با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیار خرسندیم که بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور به بهره برداری رسیده است؛ در اجرای این پروژه تلاش های زیادی صورت گرفته است.

وی افزود: در این 2 سال وزارت صمت تاکید ویژه ای بر تامین زیرساخت های بخش صنعت داشته و این تاکیدات خوشبختانه با تلاش وزارتخانه و استانداری به بار نشسته و امروز شاهد بهره برداری از این شهرک هستیم.

سرپرست وزارت صنعت،معدن و تجارت ادامه داد: تأمین زیرساخت چنین شهرک عظیمی کار مشکلی است اما خوشبختانه بخش قابل ملاحظه ای از این فضا فراهم شده است؛ ضمن اینکه به همین میزان در حوزه آب و برق زیرساخت ها تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور با حضور سرپرست وزارت صمت به بهره برداری رسید

بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور با حضور سرپرست وزارت صمت به بهره برداری رسید