مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:082023-05-29سياسي

ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن در همدان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در همدان تا 15 خردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی در استان از ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن تا 15 خرداد خبر داد و اظهار کرد: هر سال مسابقات قرآنی توسط خانواده اوقاف برگزار می شود که اثرات قابل توجهی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه همواره به این موضوع تاکید داشتیم که یک برنامه جامع مسابقات قرآن کریم در استان با همکاری ادارات برگزار شود گفت: به دنبال این هستیم در یک ماه استان فضای قرآنی داشته باشد و همه سازمان ها پای کار بیایند و برنامه فاخری برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه شرکت کنندگان مسابقات قرآن هر سال گروه خاصی بودند اما امسال سیاست بر این است این مسابقات در اماکن مذهبی و  توسط اهل قرآن برگزار شود و ما ناظر باشیم عنوان کرد: در این زمینه با ادارات مختلف رایزنی هایی شده و خوشبختانه بر افزایش تعداد شرکت کنندگان نیز تاثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان طی روزهای گذشته رشد خوبی داشته اما انتظار است بیشتر شود تاکید کرد: از ظرفیت ها ادارات و سازمان ها بهره خواهیم برد تا بتوانیم مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن در همدان

ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن در همدان