مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-18سياسي

طرح 2020 در 50 محله کم برخوردار سمنان اجرایی می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح 2020 با هدف شناسایی و رصد محلات کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این طرح در 50 محله برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان از اجرای طرح 2020 همزمان با سراسر کشور خبر داد و ابراز کرد: این طرح تلاش دارد تا حداکثر بهره را از هم افزایی بین پتانسیل های دستگاه های اجرایی و سمن های مردمی و تشکل های فعال مدنی برای محلات کم برخوردار استان سمنان بگیرد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 50 محله کم برخوردار استان سمنان شناسایی شده است، افزود: در 12 شهر استان سمنان طرح 2020 در دست اجرا است و ارگان هایی مانند هلال احمر، بنیاد برکت و… در کنار کمیته امداد در اجرای طرح هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل در قالب خانه امداد در طرح 2020 حضور دارد، ابراز کرد: هلال احمر در قالب خانه هلال، بهزیستی در قالب خانه بهزیستی و بنیاد برکت در قالب خانه احسان طرح را همراهی می کنند، افزود: در این ارتباط سمن های مردم و دستگاه های اجرایی نیز نقش تسهیلگری و اجرا و… برنامه ها را بر عهده دارند.

ذوالفقاری با بیان اینکه توانمندسازی ساکنان محلات مورد هدف در استان سمنان محور طرح است، گفت: ارتقای تاب آوری اجتماعی در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 2020 در 50 محله کم برخوردار سمنان اجرایی می شود

طرح 2020 در 50 محله کم برخوردار سمنان اجرایی می شود