مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-10سياسي

نماینده ولی فقیه خواستاراستیفای حقوق زائر درسفربه حرمین شریفین شد


در دیدار مدیران مجموعه های حج 1402 با سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت، روند اقدامات صورت گرفته و میزان تعامل صاحبان هتل های میزبان در ارائه خدمات به زائران بررسی شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در سخنانی، با قدردانی از فعالیت مدیران مجموعه ها در زمینه های اجرایی و فرهنگی اظهار داشت: در بازدید از هتل ها عموم زائران هم از زحمات شما عزیزان تقدیر می کنند و این توفیق را خداوند به شما عنایت کرده که زائر از خادم سپاسگزاری می کند.

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت با اشاره به برخی موارد گم شدن اموال و اشیاء زائران در مسیر انتقال به کشور میزبان و استقرار در هتل ها، از حاضران خواست که در هماهنگی با ستاد مدینه این موارد را به سرعت پیگیری کنند.

وی گفت: در این سفر در ارتقاء بعد معنوی زائران کمک و تلاش کنید و به آنها توجه دهید که از چند روز فرصت حضور در مدینه النبی به خوبی بهره ببرند و وقت خود را به زیارت و عبادت بگذرانند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب لزوم اطلاع رسانی به زائران در خصوص ساخت و سازها و تخریب های صورت گرفته در مدینه و شرایط اسکان در هتل های این شهر، اقدامات صورت گرفته برای کاهش تعداد عوامل و افزایش حداقل 5 کاروان به تعداد زائران با تاکید بر حفظ کیفیت در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه خواستاراستیفای حقوق زائر درسفربه حرمین شریفین شد

نماینده ولی فقیه خواستاراستیفای حقوق زائر درسفربه حرمین شریفین شد