مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-07اقتصادي

تدوین استاندارد 9 رشته صنایع دستی کرمانشاه


معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از تدوین استاندارد 9 رشته صنایع دستی و دو سوعات کرمانشاه خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از تدوین استاندارد 9 رشته صنایع دستی و دو سوعات کرمانشاه خبرداد.

ژیلا دارابی، امروز(17 خرداد) در اولین نشست تخصصی زنجیره ارزش گلیم، بااشاره به اهمیت استانداردسازی در افزایش کیفیت محصولات، اظهار کرد: استاندارد اجباری تنها برای محصولاتی انجام می گیرد که به صورت صنعتی تولید می شوند و سایر محصولات می توانند به صورت اختیاری استاندارد شوند.

وی با بیان اینکه صنایع دستی از جمله محصولاتی است که می تواند به صورت اختیاری استاندارد شود، افزود: از آنجایی که اغلب محصولات صنایع دستی در محیط های کارگاهی تولید می شوند، برای همین استاندارد اجباری شامل آنها نمی شود.

معاون اداره کل استاندارد کرمانشاه تصریح کرد: معتقدیم در همه مسائل باید در مسیر استانداردسازی قرار بگیریم، چراکه استاندارد باعث خواهد شد تا محصولاتی یکنواخت و با کیفیت بهتری تولید شود و در نهایت رضایت مشتریان و پایداری در بازار را به دنبال خواهد داشت.

وی از شروع تدوین استاندارد تعدادی از محصولات صنایع دستی استان از حدود یک دهه پیش یاد کرد و گفت: از آن زمان تاکنون توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین استاندارد 9 رشته صنایع دستی کرمانشاه

تدوین استاندارد 9 رشته صنایع دستی کرمانشاه