مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-20اقتصادي

تمامی پروژه های تامین آب قشم معطوف به آب شیرین کن ها است


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تمامی پروژه های تامین آب قشم معطوف به سرمایه گذاری در بخش آب شیرین کن هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هاشم امینی با بیان اینکه برخی از پروژه های تأثیرگذار آبرسانی قشم به عنوان پروژه های ویژه در وزارت نیرو تعریف و پیگیری می شود، افزود: جزیره قشم محصور دریاست و ظرفیتی جز پروژه های نمک زدایی ندارد و از این رو تمامی پروژه های تأمین آب قشم معطوف به سرمایه گذاری در بخش آب شیرین کن هاست.

وی تصریح کرد: برای تأمین نیاز آبی قشم باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کرد و حتی در قالب مسئولیت های اجتماعی نیز نیازمند مشارکت صنایع فعال در این جزیره هستیم.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تأمین نیاز آبی قشم از هیچ کوششی دریغ نمی کند، گفت: موضوع تکمیل پروژه های در دست اقدام و طرح های توسعه این شهرستان از طریق وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیگیری و بر تسریع در تکمیل آنها تاکید شده است.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید با بیان اینکه دریا یک ظرفیت تمام عیار برای تأمین نیاز آبی قشم از طریق شیرین سازی است، گفت: در حال حاضر نیاز آبی شهرهای سوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی پروژه های تامین آب قشم معطوف به آب شیرین کن ها است

تمامی پروژه های تامین آب قشم معطوف به آب شیرین کن ها است