مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-01پزشكي

بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از مزایای صندوق حمایت از بیماران خاص


بیماران خاص تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، از اعتبارات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند.

- بیماران خاص تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، از اعتبارات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی جلسه هماهنگی سازمان های بیمه گر پایه به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی که با حضور مدیران عامل سازمان بیمه سلامت و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح برگزار شد، پس از تبادل نظر مدیران و کارشناسان سازمان های بیمه گر پایه، در زمینه بهره مندی بیمه شدگان تأمین اجتماعی از اعتبارات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج توافقاتی صورت گرفت.

براین اساس مقرر شد اطلاعات بیماران خاص تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در اختیار صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج قرار گیرد و بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیز از مزایای این صندوق برخوردار شوند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه همکاری میان سازمان های بیمه پایه را نیازی جدی و بستری برای بهبود خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: همکاری و تبادل اطلاعات در سطوح مختلف سازمان های بیمه پایه، ارتقای سطح خدمات را به دنبال دارد و انتظار می رود جلسات هماهنگی این سازمان ها به صورت مستمر و با دستور کار مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از مزایای صندوق حمایت از بیماران خاص

بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از مزایای صندوق حمایت از بیماران خاص