مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-01اقتصادي

2800 هکتار معابر بافت فرسوده گلستان آسفالت می شود


امسال با توجه به ابلاغ وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران معابر خاکی 2 هزارو 800 هکتار بافت فرسوده استان گلستان آسفالت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهدی ملک بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان پنج هزار واحد نوسازی مردمی در محلات هدف بازآفرینی شهری در 67 شهر کشور و 283 واحد مسکونی در استان گلستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی بصورت ویدئو کنفرانس در محله الغدیر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم توجه به مسائل و مشکلات مردمی است که در این راستا حوزه مسکن از توجه ویژه تری برخوردار است.

وی تصریح کرد: فعالیت و رونق تولید و ساخت مسکن علاوه بر اشتغالزایی در وضعیت اقتصادی جامعه نیز تاثیرگذار بوده و باعث کاهش مشکلات مردم می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: با تصویب قانون جهش تولید مسکن و احداث و تولید مسکن در کشور در راستای اجرای طرح نهضت ملی، توجه و تلاش برای زیرساخت اولیه اجرای این طرح که همان تهیه و تامین زمین بود آغاز شد.

وی ادامه داد: بیش از 150 هکتار از اراضی سازمان ملی مسکن در اختیار شهرهای مختلف استان برای اجرای این طرح قرار داده شد و از ظرفیت ماده 9 و 10 قانون تولید جهش مسکن برای استفاده از اراضی مازاد استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2800 هکتار معابر بافت فرسوده گلستان آسفالت می شود

2800 هکتار معابر بافت فرسوده گلستان آسفالت می شود