مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-31اقتصادي

آزادی 6 زندانی غیرعمد یزدی زیر سایه برکت امام رضا(ع)


مدیرکل زندانهای استان یزد از آزادی 6 زندانی جرائم غیر عمد مالی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و با اجرای پویش بخشش کریمانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، رضا مقبلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد یا سعادت امام رضا (ع) از آزادی تعداد شش محکوم مالی جرائم غیر عمد به همت ستاد مردمی دیه و با مشارکت نیکوکاران یزدی به مناسبت میلاد امام هشتم و با اجرای پویش بخشش کریمانه خبر داد.

وی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده 29 میلیارد و 775 میلیون ریال بود که مبلغ 15 میلیارد ریال از این مبلغ توسط کمیته صلح و سازش ستاد مردمی دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 14 میلیارد و 775 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 6 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

مدیرکل زندانهای استان یزد با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد پنج مددجو مربوط به محکومین مالی و تعداد یک محکوم نیز مربوط به پرداخت نفقه بود.

مقبلی تصریح کرد: در سال جاری ستاد مردمی دیه استان یزد به مناسبت دهه کرامت اقدام به برگزاری پویش بخشش کریمانه نمود و در بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 6 زندانی غیرعمد یزدی زیر سایه برکت امام رضا(ع)

آزادی 6 زندانی غیرعمد یزدی زیر سایه برکت امام رضا(ع)