مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-12اقتصادي

ایران قوی، اقتصاد قوی می خواهد


ایران قوی، اقتصاد و تولید قوی می خواهد تا بتوان توطئه های اقتصادی دشمن را خنثی کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: ایران قوی، اقتصاد و تولید قوی می خواهد تا بتوان توطئه های اقتصادی دشمن را خنثی کرد.

ابوالحسن شریفی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری شهرستان ساوه که در دفتر اتاق بازرگانی و انجمن مدیران صنایع شهر صنعتی کاوه برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رهبری در حوزه اقتصاد و تولید اظهار کرد: مسئله اصلی کشور اقتصاد و مافیایی است که بر پروسه واردات و صادرات در حوزه تولید چنبره زده و سعی در به چالش کشاندن و فلج کردن اقتصاد دارد.

وی بیان کرد: دستگاه قضا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلان کشور و نیز اصل 44 قانون اساسی با برگزاری نشست های مستمر ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی اقدام به اتخاذ سازوکار مناسب برای برطرف کردن مشکلات صنایعی می کند که خواستار طرح و بررسی مسائل شان در این ستاد هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات صنایع براساس مقررات قانونی و حتی انعطاف در قانون در این ستاد بررسی و تصمیمات لازم برای برطرف کردن آن اندیشیده می شود، اظهار کرد: دشمن با برجسته کردن نقاط ضعف و مشکلات کشور به دنبال ناامید کردن ملت ایران است و در حوزه تولید مهمترین راهبرد دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی، اقتصاد قوی می خواهد

ایران قوی، اقتصاد قوی می خواهد