مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-12بين الملل

بحران اقتصادی، به زندگی نظامیان انگلیسی هم سرایت کرده است


شبکه خبری اسکای نیوز انگلیس در گزارشی از تاثیرات بحران هزینه های معیشتی و تورم بر پرسنل ارتش این کشور نظیر ناتوان شدن در پرداخت هزینه غذا و یا پرداخت هزینه سفر به شهرهای محل سکونت برای دیدار با اعضای خانواده پرده برداشت.

- شبکه خبری اسکای نیوز انگلیس در گزارشی از تاثیرات بحران هزینه های معیشتی و تورم بر پرسنل ارتش این کشور نظیر ناتوان شدن در پرداخت هزینه غذا و یا پرداخت هزینه سفر به شهرهای محل سکونت برای دیدار با اعضای خانواده پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه اسکای نیوز نوشت، به دنبال تشدید تورم و افزایش هزینه ها در انگلیس، اعضای نیروهای مسلح این کشور در زمینه تامین معیشت خود دچار بحران شده اند و تعدادی از این اعضا و خانواده های آنها مجبور به استفاده از بانک های غذا شده اند.

این مراکز، سازمان های خیریه و غیردولتی هستند که به کسانی که در تهیه مایحتاج خوراکی خود مشکل دارند، از طریق بسته های موادغذایی کمک می کند.

یک منبع نظامی به اسکای نیوز گفت، در پایگاه بزرگ نیروی هوایی انگلیس یک بانک غذای غیررسمی به وجود آمده است.

طبق این گزارش این بانک غذایی در ابتدا به صورت داوطلبانه توسط یک خلبان در پایگاه هوایی کانینگزبی نیروی هوایی انگلیس که میزبان اسکادران های جنگنده های تایفون است، ایجاد شد تا کمک های غذایی نظامیان را در حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران اقتصادی، به زندگی نظامیان انگلیسی هم سرایت کرده است

بحران اقتصادی، به زندگی نظامیان انگلیسی هم سرایت کرده است