مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-19اقتصادي

تخصیص 2 میلیاردتومان از مصوبات سفر دولت به مرکزی در مرکز تحقیقات


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مرکزی گفت: 2 میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به مرکزی مربوط به مرکز تحقیقات تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا گودرزی ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: مرکز تحقیقات به عنوان یکی از ثمرات و بخش ها در بدنه وزارت جهاد کشاورزی در زمان جهاد سازندگی و وزارت جهاد کشاورزی منشأ خدمات زیادی بوده است.

وی افزود: استفاده بهینه از نهاده های کشاورزی و توانمندسازی اقتصاد خانوار و امنیت غذایی کشور گام های بلندی برداشته است.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی با بیان اینکه مهمترین رسالت وزارت جهاد کشاورزی و این مرکز تأمین امنیت غذایی است، تصریح کرد: افزایش تولیدات کشاورزی، حفظ ذخایر ژنتیکی، افزایش بهره وری مصرف نهاده ها و انتقال دانش فنی و مهارت آموزی به بهره برداران از مؤلفه های امنیت غذایی محسوب می شود.

گودرزی ادامه داد: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی بزرگترین مرکز پژوهشی در حوزه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی در استان مرکزی با ساختار تشکیلاتی 3 معاونت پژوهشی و فناوری، آموزش و برنامه ریزی و 2 پردیس تحقیقاتی و آموزشی، 5 ایستگاه تحقیقاتی، 9 آزمایشگاه تخصصی، 7 کلکسیون بزرگ در سطح کشور شامل انار و لوبیا و گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2 میلیاردتومان از مصوبات سفر دولت به مرکزی در مرکز تحقیقات

تخصیص 2 میلیاردتومان از مصوبات سفر دولت به مرکزی در مرکز تحقیقات