مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:372023-06-17سياسي

احمدیان: گسترش هسته های مقاومت فلسطین، فروپاشی رژیم صهیونیستی را رقم می زند


دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: گسترش هسته های مقاومت فلسطین، فروپاشی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در صدر هیأتی در تهران به سر می برد، پیش از ظهر امروز (شنبه) 27 خرداد با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه وضعیت سرزمین های اشغالی و شرایط روبه زوال رژیم صهیونیستی گفت وگو کرد.

در این دیدار  احمدیان با تجلیل و قدردانی از تداوم مجاهدت و مقاومت کم نظیر مردم فلسطین به ویژه گروه های مقاومت و بالاخص جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: تنها با مقاومت می توان آرمان ملت فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را محقق کرد.

وی گفت: جنگ 5 روزه نشان داد رژیم صهیونیستی رو به افول و گروه های مقاومت در حال صعود هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه حمایت از مردم فلسطین و گروه های مقاومت از سیاست های اصولی جمهوری  اسلامی ایران به شمار می رود، افزود: حمایت از جنبش جهاد اسلامی در راستای آرمان آزادسازی فلسطین را وظیفه خود می دانیم و آن را با صلابت و افتخار ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدیان: گسترش هسته های مقاومت فلسطین، فروپاشی رژیم صهیونیستی را رقم می زند

احمدیان: گسترش هسته های مقاومت فلسطین، فروپاشی رژیم صهیونیستی را رقم می زند