مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-12اجتماعي

لزوم ارائه آموزش های سواد آموزی به زندانیان


رییس سازمان نهضت سواد آموزشی کشور بر لزوم ارائه آموزش های سواد آموزی به زندانیان تاکید کرد و گفت: با همکاری سازمان امور زندان ها آموزش زندانیان توسط کارکنان زندان ها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عبدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به ارائه آموزش های سوادآموزی به زندانیان بیان کرد: در طرحی جدید کارکنان ادارات زندان ها به عنوان آموزش دهنده به زندانیان بی سواد آموزش می دهند.

رییس سازمان نهضت سواد آموزشی کشور بیان کرد: در گذشته آموزش دهنده های نهضت سواد آموزی برای آموزش سواد به زندان می رفتند که با همکاری سازمان امور زندان ها به تازگی این کار توسط کارکنان زندان ها انجام می شود.

وی با تاکید بر مشارکت عمومی در امر سواد آموزی افزود: هر چقدر بتوانیم امر سواد آموزی را به سمت افرادی ببریم که نزدیک ترین ادبیات و فرهنگ را به فرد سوادآموز دارند، موفق تر خواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در اداره کل زندان های خوزستان کارهای خوبی در حوزه سوادآموزی زندانیان انجام شده است، یکی از شرکای بسیار جدی سواد آموزی زندان ها و مجموعه های متعلق به آن است.

عبدی اظهار کرد: برای رشد و تعالی مستضعفان و کسانی که در طول زندگی خود با بحران های مختلف روبه رو شدند و از مسیر علم آموزی دور شدند باید حمایت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه آموزش های سواد آموزی به زندانیان

لزوم ارائه آموزش های سواد آموزی به زندانیان