مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:502023-05-29فرهنگي

تمدید چهارمین جشنواره ملی داستان آب


دبیر هنری جشنواره ملی داستان آب از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره این جشنواره، با هدف ارائه مضامین آگاهی بخش و دانایی بخش در زمینه آب در قالب روایت و داستان و بدون محدودیت سنی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان دبیر هنری جشنواره ملی داستان آب از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره این جشنواره، با هدف ارائه مضامین آگاهی بخش و دانایی بخش در زمینه آب در قالب روایت و داستان و بدون محدودیت سنی خبر داد.

سلمان باهنر دراین باره به ایسنا گفت: موضوع این جشنواره درباره مضامین مربوط به آب مانند حوزه های آبریز ایران، فرهنگ بومی مردم، اساطیر مربوط به آب و آداب و رسوم در مورد آب، تا مسائل امروزی و اجتماعی و مربوط به زندگی مدرن انسان ها مثل کمبود آب، مصرف آب، آب مورداستفاده در کشاورزی و خوراک را در برمی گیرد.

او ادامه داد: فراخوان این دوره از جشنواره از دی ماه منتشر شده و مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه است، همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت فایل وُرد از طریق سایت رسمی شرکت آب منطقه ای اصفهان و لینک های کانال تلگرامی و سروش و ایتا که در فراخوان نوشته شده است، با ذکر مشخصات ارسال کنند؛ ضمن اینکه جشنواره ملی داستان آب جشنواره ای است که تقریباً هیچ گونه محدودیت سنی و داستانی برای شرکت کنندگان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید چهارمین جشنواره ملی داستان آب

تمدید چهارمین جشنواره ملی داستان آب