مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-01سياسي

انجمن های علمی بر روی حل مسائل استانی تمرکز کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از انجمن های علمی خواست تمرکز خود را بر روی حل مشکلات استانی قرار دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از انجمن های علمی خواست تمرکز خود را بر روی حل مشکلات استانی قرار دهند.

سیدمحمدرضا طالبی، چهارشنبه شب 10 خرداد در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره حرکت و هشتمین رویش درون دانشگاهی دانشگاه بیرجند، اظهار کرد: زمانی در بحث انرژی هسته ای عقب بودیم و دانشجویان با تلاش خود توانستند ایران را به قدرتی جهانی تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: در زمینه های صنعتی و نظامی نیز ایران حرفی برای گفتن دارد و اگر کاری انجام شده، به همت دانشجویان و فعالیت آن ها بوده است.

به گفته طالبی؛ دانشجویان و اساتید دستگاه هایی را ساخته اند که به کمک بخش های مختلف از جمله صنعت آمده و یکی از این نمونه ها، دستگاه های ساخته شده در صنعت تایر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هم افزایی مسئولین دانشگاهی و دانشجویان می تواند بسیار راهگشا باشد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری نیز باید مشکلات را در این حوزه ها احصا کرده و راهکار ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی بر روی حل مسائل استانی تمرکز کنند

انجمن های علمی بر روی حل مسائل استانی تمرکز کنند