مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-15اقتصادي

فعالیت نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در قاین/برپایی 70 غرفه


رییس اداره میراث فرهنگی قاین از فعالیت نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در قاین تا پایان خرداد ماه خبر داد و گفت: 70 غرفه مختلف در این نمایشگاه ایجاد شده است.

- حمید عباس زاده در گفت وگو با مهر از فعالیت نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در قاین خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 20 خرداد ماه در قاین شروع به کار کرده و به مدت 10 روز فعال است.

وی با بیا اینکه این نمایشگاه با ظرفیت 70 غرفه و یک دستگاه سیاه چادر از استان گلستان راه اندازی شده است، گفت: همچنین در این نمایشگاه درمجموع نیمی از غرفه ها به طور اختصاصی به عرضه و فروش مصنوعات و تولیدات هنرمندان صنایع دستی اختصاص داده شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاین بیان کرد: سفال سنتی، میناکاری، سفال و سرامیک، پلاس، چرم دست دوز، حوله بافی، بخارا دوزی، جاجیم، خراطی و سبدبافی عمده رشته های شرکت کننده در نمایشگاه هستند.

عباس زاده با بیان اینکه از پنج استان کشور در این رویداد فرهنگی هنری مشارکت کرده اند، گفت: فعالیت نمایشگاه صنایع دستی و سوغات قاین تا پایان خرداد ماه همه روز از ساعت 16 تا 23 آماده بازدید همشهریان و علاقه مندان است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به صنایع دستی بیان کرد: صنایع دستی با فراهم آوردن شرایطی برای حضور مؤثر و خلاق انسان در خلق یک اثر هنری، موجب ایجاد فرهنگ شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در قاین/برپایی 70 غرفه

فعالیت نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در قاین/برپایی 70 غرفه