مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-14اجتماعي

رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)


سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای رفع معارضین ملکی پروژه های احداث بزرگراه شهید بروجردی و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) طی روزهای آینده خبر داد.

- سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای رفع معارضین ملکی پروژه های احداث بزرگراه شهید بروجردی و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به روند تکمیل پروژه های کلان عمرانی، از تلاش برای رفع معارضین ملکی پروژه های احداث بزرگراه شهید بروجردی و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) طی روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: افتتاح این دو پروژه تا پایان سال 1402 اقدامی راهگشا در تسهیل ترافیک پهنه غربی شهر تهران به شمار می آید.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با پراهمیت دانستن نقش مناطق و همچنین سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در تسریع روند رفع معارضات ملکی خاطرنشان کرد: تملک و آزادسازی معارضات اعم از املاک شخصی و نهادی، پیش نیازی مهم در تسریع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی به شمار می آید و از این رو باید ضمن هم افزایی بیشتر واحدهای صف و ستاد، در این راستا تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)

رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)