مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-11ورزشي

حال مازندران خوب نیست/ فاجعه زیست محیطی پسماند در مازندران (+عکس)


اینکه حال محیط زیست مازندران خوب نیست از زبان همه متولیان امر و دوستداران محیط زیست بارها شنیده می شود اما این فاجعه زیست محیطی وقتی تلخ تر از زهر خواهد شد که موضع گیری ها در حد برگزاری جلسات مدیریت پسماند و حرف های قشنگ در پستوی بایگانی ها روی کاغذ می ماند.

- نوزادان بیمار هدیه سایت زباله انجیلیسی به مردم بابلکنار    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره با بیان مشکلات زیست محیطی به خصوص از وضعیت اسفناک انجیلیسی با اشاره به اینکه زباله و شیرابه این سایت پسمامد نه تنها سلامت نسل آینده بلکه آثار مخرب آن را بر تولد نوزادان بیمار بابلکنار شاهد هستیم، گفت: چه کسی به ما اجازه داده است 300 تن زباله را در دل جنگل ها دفن کنیم، امروزه هزاران کلاغ در انجیلیسی با حمل زباله بیماری ها را در منطقه انتقال می دهند در واقع بعد از گذشت سه دهه تدابیری برای حل مشکل پسماند اتخاد نشد در حوزه دستیابی به بهبود سلامت مردم عقب هستیم.

  علی کریمی فیروزجایی موضوع محیط زیست وفاضلاب را یکی از دغدغه های جدی دانست که در دهه های گذشته چه در حوزه قوانین، وضع قانون و سیاست های کشور در محافل علمی به فراموشی سپرده شد.

  وی با اشاره به اینکه در اجرا یپروژه های زیربنایی مطابق با استاندارد و ضوابط زیست محیطی توجه نشده است، افزود: در دو دهه اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال مازندران خوب نیست/ فاجعه زیست محیطی پسماند در مازندران (+عکس)

حال مازندران خوب نیست/ فاجعه زیست محیطی پسماند در مازندران (+عکس)