مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-12دانش

ساخت پهپاد عمود پرواز با قابلیت تصویربرداری دقیق در بحران


یک فعال فناور از ساخت پهپاد عمودپرواز با دقت بالا در تصویربرداری از مناطق بحرانی خبر داد و گفت: این نوع پهپادها قابلیت ارسال تصاویر آنلاین و فول اچ دی به کاربر یا خلبان را دارند.

- فاتحی در گفتگو به خبرنگار مهر با اشاره به ساخت پهپادهای عمود پرواز گفت: یک شرکت دانش بنیان متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف به صورت حرفه ای در زمینه طراحی، تولید و توسعه پهپاد عمود پرواز کلاس مولتی روتور و زیرسامانه های مربوطه و همچنین ارائه خدمات جانبی مرتبط با فناوری های پیشرفته حوزه هوایی بدون سرنشین فعالیت می کند.

وی با اشاره به قابلیت های این نوع پهپاد گفت: این نوع پهپادهای عمود پرواز قابلیت آماده به کار سریع و همچنین قابلیت انجام عملیات از روی دست را دارد.

همچنین دارای بیشترین مداومت پرواز در قیاس با سایر عمودپروازهای کلاس مشابه بوده و در شرایط جوی نامناسب مانند گرد و غبار یا باران سبک می تواند پرواز کند.

این فعال فناور افزود: سامانه های پهپادی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) کاربردهای مختلفی دارد؛ به طور مثال پهپاد با استفاده از کابلی به صورت دائم و پیوسته و طولانی مدت در محیطی پرواز می کند و عملیات پایشی، شناسایی و حمل محموله های مخابراتی و داده ای را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پهپاد عمود پرواز با قابلیت تصویربرداری دقیق در بحران

ساخت پهپاد عمود پرواز با قابلیت تصویربرداری دقیق در بحران