مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-02اجتماعي

سنجش 78 درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کهگیلویه و بویراحمد


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 خرداد ماه آخرین مهلت برای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 خرداد ماه آخرین مهلت برای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

جلال رحیمی بیدک در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان افزود: انتظار می رود اولیاء به منظور دریافت نوبت و تحقق نرخ پوشش همه نوآموزان پیش از دبستان در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هر چه سریعتر شرکت کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون 25 پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در 13 شهرستان منطقه استان فعال است و فرآیند نوبت دهی در وبگاه My.

medu.

ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش همه شهرستان ها و مناطق استان فعال است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمامی خانواده هایی که فرزند آن ها در مهرماه سال 1402 وارد پایه اول می شوند می توانند با مراجعه به این وبگاه تا مهلت تمدید شده برای دریافت نوبت اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانش آموزان پایه اول دبستان داشتن کارت سلامت، برگه سنجش و گواهی پایان پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش 78 درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کهگیلویه و بویراحمد

سنجش 78 درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کهگیلویه و بویراحمد