مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:052023-05-30سياسي

درس «مکتب شهید سلیمانی» از مهر در دانشگاه ها تدریس می شود


دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: به دنبال تحقق و پیاده سازی تدابیر رهبری انقلاب در زمینه ضرورت تبلیغ و ترویج مکتب شهید سلیمانی و انتقال آن به نسل حال و آینده در راستای جهاد تبیین هستیم.

- درس مکتب شهید سلیمانی از مهر در دانشگاه ها تدریس می شود دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: به دنبال تحقق و پیاده سازی تدابیر رهبری انقلاب در زمینه ضرورت تبلیغ و ترویج مکتب شهید سلیمانی و انتقال آن به نسل حال و آینده در راستای جهاد تبیین هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر یحیی رحیم صفوی در نشست سراسری معاونان آموزشی دانشگاه های کشور گفت: فلسفه حضور من در این برنامه گزارشی پیرامون دو واحد درس عمومی اختیاری مکتب شهید سلیمانی است که در شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم در 30 بهمن 1401 به تصویب رسیده و به روسای تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه از همه دانشگاه های کشور و معاونان آموزشی می خواهیم بر اساس مصوبه وزارت علوم این درس را از مهر ماه ارائه دهند، گفت: ما هدفمان ساختن نسل جوان است و شاید این درس کمی تاثیرگذار باشد.

ما به دنبال تحقق و پیاده سازی تدابیر رهبری انقلاب در زمینه ضرورت تبلیغ و ترویج مکتب شهید سلیمانی و انتقال آن به نسل حال و آینده در راستای جهاد تبیین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس «مکتب شهید سلیمانی» از مهر در دانشگاه ها تدریس می شود

درس «مکتب شهید سلیمانی» از مهر در دانشگاه ها تدریس می شود