مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-12پزشكي

صف انتظار کاشت حلزون شنوایی صفر شد


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به تامین 2 هزار و 600 عدد پروتز حلزون شنوایی، گفت: در حوزه کاشت حلزون شنوایی توانستیم صف انتظار این بیماران را به صفر رسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سید حسین صفوی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در جلسه مشترک هیات امنای صرفه جویی ارزی و اداره کل تجهیزات پزشکی با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایه ای مراکز درمانی دولتی و بیمارستان های جدید الاحداث را تجهیز کنیم، اظهار کرد: توزیع شتاب دهنده و دستگاه های مربوط به درمان بیماران مبتلا به سرطان یکی از موارد حائز اهمیت بود که در این راستا تسریع در روند درمان بیماران را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی درصد قابل توجهی از ملزومات مورد نیاز بیماران قلبی را تامین کرده، است، افزود: این نهاد نقش قابل توجهی در توزیع انواع پیس میکر، ای سی دی قلبی، اکسیژناتور و سایر ملزومات مصرفی داشته و حتی در سال گذشته توزیع ها 20 درصد افزایش داشته است.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: در راستای کمک به بیماران نیازمند که حتی برخی از خدمات برای آنها تحت پوشش بیمه ای نبود ما از منابع داخلی هیات امنای ارزی هزینه حق العمل و سایر هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف انتظار کاشت حلزون شنوایی صفر شد

صف انتظار کاشت حلزون شنوایی صفر شد