مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-10حوادث

وقوع سیل در 6 شهرستان کرمان/ امدادرسانی هلال احمر به بیش از 400 نفر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی منازل در شش شهرستان خبر داد و گفت: طی 13 ساعت گذشته نیروهای امدادی این جمعیت به بیش از 400 نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی منازل در شش شهرستان خبر داد و گفت: طی 13 ساعت گذشته نیروهای امدادی این جمعیت به بیش از 400 نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

رضا فلاح صبح امروز 20 خرداد ماه در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع بارندگی شدید و سیل در بخش هایی از سطح استان کرمان، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های زرند، کوهبنان، راور، بم، کرمان و راین درگیر سیل شدند، افزود: تاکنون بیش از 400 نفر متاثر از سیل توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

فلاح با اشاره به اینکه 100 خانوار دچار حادثه شدند، بیان کرد: شش خودروی گرفتار در سیل رهاسازی و در 37 منزل مسکونی توسط هلال احمر تخلیه آب صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر تاکنون در 25 روستا ارزیابی و امدادرسانی کردند، گفت: همچنین 15 نفر اسکان داده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در حال حاضر 67 نیروی امدادی در قالب 19 تیم و با 19 دستگاه خودروی نجات، سبک و آمبولانس در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سیل در 6 شهرستان کرمان/ امدادرسانی هلال احمر به بیش از 400 نفر

وقوع سیل در 6 شهرستان کرمان/ امدادرسانی هلال احمر به بیش از 400 نفر