مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-14سياسي

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم است


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم دانست و گفت: استکبار جهانی منتظر این انتخابات به ویژه انتخابات خبرگان رهبری است تا ببیند در ایران چه اتفاقی خواهد افتاد.

- ایسنا/زنجان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم دانست و گفت: استکبار جهانی منتظر این انتخابات به ویژه انتخابات خبرگان رهبری است تا ببیند در ایران چه اتفاقی خواهد افتاد.

اسداله بادامچیان ظهر امروز (24 خردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه زنجان، با بیان اینکه باید به فکر انتخابات مجلس و مجلس خبرگان پیش رو باشیم، اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان برای غرب بسیار حائز اهمیت است زیرا آنها بر این موضوع و مجلسی که 8 سال دیگر وجود خواهد داشت، حساسیت دارند و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم مجلس گام دوم است، تصریح کرد: مجلس قوی پشتوانه یک دولت قوی است و باید دست به دست هم دهیم تا انتخابات را پرشور، پرتلاش و پر از رقابت سالم برگزار کنیم تا یک دولت کریمه و جامعه اسلامی شکل دهیم که مجلس دوازدهم پشتوانه آن است و ما در حزب موتلفه در این انتخابات حضور خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم است

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم است