مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:102023-05-30سياسي

ما میراث دار بروکراسی، اداری و کاغذی هستیم


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان حتی سرمایه گذاران بومی هم حاضر به سرمایه گذاری در داخل استان خود نیستند که این عدم توسعه فرهنگی و سرچشمه و منشا بسیاری از عقب ماندگی های دیگر می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان حتی سرمایه گذاران بومی هم حاضر به سرمایه گذاری در داخل استان خود نیستند که این عدم توسعه فرهنگی و سرچشمه و منشا بسیاری از عقب ماندگی های دیگر می شود.

آیت الله مصطفی محامی در نشست ارائه گزارش عملکرد شرکت هواپیمایی ماهان در راستای سرمایه گذاری در استان که در محل استانداری برگزار شد عنوان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بسیار بالایی دارد و می توانست از استان های پیشتاز در توسعه باشد اما متاسفانه در شرایط کنونی جز استان های کمتر توسعه یافته است.

امام جمعه زاهدان افزود: فرهنگ یکی از عرصه هایی است که در سیستان و بلوچستان کمتر توسعه پیدا کرده و از طرفی زیربنای توسعه در بسیاری از عرصه هاست و اگر در عرصه فرهنگی توسعه حاصل می شد در بسیاری عرصه های دیگر نیز این رشد و توسعه حاصل شده بود و متقابلا توسعه در سایر عرصه ها عامل توسعه در حوزه فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما میراث دار بروکراسی، اداری و کاغذی هستیم

ما میراث دار بروکراسی، اداری و کاغذی هستیم