مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-20سياسي

استان مرکزی عملکرد موفقی در سازش بین زوجین دارد


معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: استان مرکزی در سازش بین زوج ها از استان های موفق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن ابراهیمی ظهر سه شنبه در آیین تحلیف پذیرفته شدگان و موسسین مراکز و مشاورین مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: هیچ لحظه ای مقدس تر و زیبا تر از لحظه شکل گیری خانواده نیست و معنویت از این لحظه به بعد حکم فرما است.

معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه افزود: مشاورین خانواده به عنوان پاسداران این حریم مقدس نقش بسیار مهمی در تحکیم و استمرار این معنویت دارند و کار این عزیزان بسیار مقدس است و باید قدر آن را بدانند.

وی ادامه داد: کار مشاوران خانواده ویژه، بی نظیر و خاص است و نظام جدید ارائه خدمات برای ساماندهی مراکز مشاوران از سه سال قبل آغاز شده است.

سامانه جامع ارائه خدمات مشاوران قوه قضاییه در چهار استان کشور اجرا شد ابراهیمی با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه مسیر به عنوان سامانه جامع ارائه خدمات قوه قضاییه در دستور کار قرار دارد، گفت: هم اکنون در چهار استان کشور اجرایی شده و برقراری این سامانه با حمایت رییس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قضایی تسریع شد و بزودی در سراسر کشور فراگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی عملکرد موفقی در سازش بین زوجین دارد

استان مرکزی عملکرد موفقی در سازش بین زوجین دارد