مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-17سياسي

لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری از جرم/ پرونده های مُسن مختومه شوند


رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری از جرم، گفت: پرونده های مُسن در اسرع وقت در استان مختومه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید شهواری امروز شنبه در بازدید از حوزه قضایی شهرستان های کوهدشت و رومشکان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه همکاران در دادگستری و دادسرای این شهرستان ها، اظهار داشت: امیدواریم که این تلاش ها همچنان مضاعف و جهاد ادامه داشته باشد و موجب رضای خداوند و رضایتمندی مردم شود و تا حد ممکن از مشکلات مردم را حل کند.

وی ضمن اشاره به این موضوع که موفقیت در هر کاری ملزم به داشتن برنامه است، بیان داشت: یکی از این برنامه ها برنامه عملیاتی است که از مهم ترین برنامه های ابلاغی قوه قضاییه است، همچنین سند تحول و تعالی نیز یکی از برنامه های مهم دستگاه قضا است که بایستی طبق آن به نقطه هدف برسیم.

رییس کل دادگستری لرستان، افزود: قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در راستای اجرای دستورات معظم له در مرکز استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام شهواری با تاکید بر اینکه پیگیری و رصد برنامه عملیاتی بایستی مد نظر مدیران حوزه های قضایی باشد، بیان داشت: برنامه عملیاتی چند سرفصل مهم دارد که یکی از آنها اطاله دادرسی است و در این راستا نظارت سیستمی می تواند میزان آگاهی از مجموعه را بالا ببرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری از جرم/ پرونده های مُسن مختومه شوند

لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری از جرم/ پرونده های مُسن مختومه شوند