مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:022023-05-30اجتماعي

تشریح جزییات فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش


در سال جاری رویکرد مصاحبه تغییر کرده و به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی، فرایند ارزیابی داوطلبان را انجام خواهد داد.

- محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در خصوص آزمون استخدامی پیمانی سال 1402 و فرایند ارزیابی تکمیلی، اظهار داشت: سال های گذشته پس از برگزاری آزمون استخدامی و فرایند مصاحبه، نمره ای تحت عنوان نمره مصاحبه لحاظ می شد.

وی افزود: در سال گذشته نسبت نمره 70 درصد نمره علمی و 30 درصد نمره مصاحبه بوده است، اما در سال جاری این رویکرد تغییر کرده و مصاحبه به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی فرایند ارزیابی را انجام خواهد داد.

ابراهیمی بیان کرد: کانون ارزیابی تکمیلی با حضور ارزیابان تخصصی و حرفه ای در این کانون و طی یک فرایند علمی و برنامه ریزی شده و به صورت کامل شایستگی های عمومی، اختصاصی و حرفه ای داوطلبان را احصا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ابزارهایی که معمولاً در کانون های ارزیابی مورد استفاده قرار می گیرد شامل بحث گروهی، ایفای نقش و مصاحبه تخصصی است.

وی اضافه کرد: داوطلبان باید در یک روز برای بررسی مدارک و معاینات پزشکی مراجعه داشته باشند و در روز مجزایی که اعلام خواهد شد، برای حضور در کانون ارزیابی تکمیلی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تشریح جزییات فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش