مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-19اقتصادي

کاهش 70 درصدی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از کاهش 70 درصدی سرمایه گذاری در شهرک و نواحی صنعتی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از کاهش 70 درصدی سرمایه گذاری در شهرک و نواحی صنعتی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

نوایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 فقره قرارداد برای ساخت واحد تولیدی منعقد شده که قرار بر این است 5 هزار و 600 مترمربع زمین به آن ها اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه با ساخت این واحدها برای 29 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد، گفت: میزان سرمایه گذاری که برای آن ها انجام خواهد شد 447 میلیارد ریال است.

نوایی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته 7 فقره قرارداد منعقد شد که زمین اختصاصی به سرمایه گذاران 43 هزار مترمربع است.

وی میزان اشتغالی که توسط این واحدها ایجاد خواهد شد را 180 نفر اعلام و بیان کرد: یک هزار و 483 میلیارد ریال باید برای این طرح ها سرمایه گذاری ایجاد شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: قرار بر این است تا یک واحد تولیدی برای فرآوری سرب و روی در این استان راه اندازی شود که تاکنون تعدادی از مناطق به سرمایه گذار معرفی شده است که یکی از این مناطق، ناحیه صنعتی بام بوده و در صورت موافقت سرمایه گذار برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی

کاهش 70 درصدی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی