مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-10اقتصادي

استاندار گیلان: هیچ نانوایی حق تعطیلی پخت نان را ندارد


استاندار گیلان با اشاره به ممنوعیت تعطیلی نانوایی ها در تمامی شهرستان های گیلان گفت: جهاد کشاورزی مسؤول توزیع خمیر مایه در نانوایی ها بوده و باید به درستی در خصوص روند توزیع نظارت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه تعداد دفعات برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار باید به موقع در این استان برگزار شود، اظهار کرد: در خصوص موجودی کالاهای راهبردی، دستگاه های متولی در صورت لزوم پیگیری از تهران به استانداری اعلام کنند.

وی با تأکید بر کنترل دقیق قیمت کالاهای اساسی در گیلان گفت: مسؤولان دستگاه های اجرایی و فرمانداران در کارگروه های جلسه ستاد تنظیم بازار باید مشکلات بازار را بررسی و سپس راهکار حل این مشکلات را رسانه ای کنند.

استاندار گیلان با اشاره به نقش نهادهای نظارتی در کنترل بازار و مبارزه اختلال گران جامعه در عرصه اقتصادی افزود: همواره عده ای سودجو به دنبال ایجاد اختلال در بازار هستند از این رو نهادهای اجرایی و دستگاه های نظارتی باید نظارت کافی بر کنترل قمیت را داشته باشند.

عباسی یکی از شعارهای راهبردی در جمهوری اسلامی را رشد تولید و مهار تورم برشمرد و تصریح کرد: شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری مهارم تورم و افزایش تولید یک شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: هیچ نانوایی حق تعطیلی پخت نان را ندارد

استاندار گیلان: هیچ نانوایی حق تعطیلی پخت نان را ندارد