مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-08فرهنگي

کتابی برای کودکان از دستاوردهای رویان


«آزاده در سرزمین رویان»، یک مجموعه چهارجلدی است که تا کنون 2 جلد از آن به چاپ رسیده است، این کتاب که برای کودکان نوشته شده، سعی دارد تا مفاهیم و کاربردهای رویان اصفهان را به زبان کودکانه به بچه ها منتقل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مدتی پیش که رفته بودم شورای شهر، اتفاق جالبی افتاد، دکتر نصراصفهانی و دکتر علامه را دعوت کرده بودند تا به مناسبت هفته جمعیت، دغدغه هایشان را در این زمینه بگویند، اما نمی دانستم قرار است از یک کتاب هم رونمایی شود، کتابی در زمینه کودک و نوجوان و مرتبط با مجموعه رویان اصفهان.

هاجر صفاییه، نویسنده کتاب از مصاحبه 50 ساعته با دکتر نصر اصفهانی، بنیان گذار پژوهشگاه رویان در اصفهان گفت، از دغدغه اش برای انتقال آنچه در رویان دیده به جامعه و از رویای مادرانه اش برای داشتن کتابی بومی، برای کودکان.

آبگینه به مهمانی شورای شهر می رود در آن جلسه از کتاب آبگینه به مهمانی می رود رونمایی شد، کتاب را ورق زدم، تصویرگری شیرین کتاب و شخصیت هایش باعث شد تا مصاحبه ای با خانم نویسنده ترتیب دهم، روی همین حساب چند روز پیش رفتم حسینیه هنر اصفهان و دیداری با هاجر صفاییه داشتم.

مجموعه تاریخ شفاهی اصفهان(حسینیه هنر اصفهان) را می شناختم، می دانستم روی موضوعات تاریخ شفاهی کار می کنند و تاریخ شفاهی پیشرفت یکی از گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی برای کودکان از دستاوردهای رویان

کتابی برای کودکان از دستاوردهای رویان