مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-21سياسي

برگزاری بزرگترین مزایده فروش خودروی کشور در یزد


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به احیای 17 واحد تولیدی تعطیل شده استان طی یکسال اخیر با پیگیری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، از کشف بالغ بر 18 هزار میلیارد تومان فساد اقتصادی و اداری در قالب 31 فقره پرونده طی این مدت خبر داد.

- غلامعلی دهشیری امروز چهارشنبه 31 خردادماه به مناسبت هفته قوه قضاییه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: امسال 14 هدف برای دستگاه های قضایی در سراسر کشور تعیین شده و در پایان سال براساس آن ارزیابی صورت می گیرد که در این راستا امیدواریم از نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه در این موارد بهره گیریم.

وی یکی از اقدامات شاخص دستگاه قضایی استان طی یکسال اخیر را راه اندازی دومین دوره کارآموزی قضایی پس از 20 سال وقفه ذکر کرد و گفت: موفق شدیم مجوز مربوطه را با رایزنی های مختلف برای دادگستری استان بگیریم و در همین راستا از 23 خردادماه دومین دوره کارآموزی را دایر کردیم که هم اکنون 28 نفر از هفت استان کشور در حال گذران دوره کارآموزی هستند.

دهشیری ابراز امیدواری کرد که از این طریق دستگاه قضایی استان بتواند با توجه به افزایش دعاوی در جذب قضات نیز موفق تر عمل کند.

وی از دیگر اقدامات دادگستری استان را مربوط به موضوع بنیان گذاری وحدت رویه در آراء خواند و گفت: تاکنون 93 رای با برداشتهای مختلف را در 37 موضوع شناسایی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین مزایده فروش خودروی کشور در یزد

برگزاری بزرگترین مزایده فروش خودروی کشور در یزد