مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-12سياسي

دیدار فرمانده انتظامی اصفهان با خانواده شهدای فراجا


فرمانده انتظامی استان اصفهان با همسر و فرزندان شهیدان «دلاور» و «مهدی جمشیدی» دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار با همسر و فرزندان شهیدان حسن دلاور و مهدی جمشیدی اظهار داشت: همسران شما با خدا معامله کرده و جان شیرین خود را در راه امنیت نظام اسلامی و آرامش مردم فدا کردند و قطعاً از جایگاه بالایی نزد پروردگار برخوردارند.

وی از فرزندان شهدا به عنوان یادگاران و وارثان با ارزش شهیدان یاد کرد و افزود: شما مسؤولیت سنگینی برای تربیت فرزندان شهدا دارید و باید آن ها را طوری پرورش دهید که بتوانند ادامه دهنده راه پدرانشان باشند و با رفتار و اعمال نیک و پسندیده خود بهترین معرف پدران شهیدشان باشند.

  میرحیدری با بیان اینکه صبر و بردباری و همت والای خانواده های شهدا قابل تحسین است، گفت: قطعاً اداره کردن خانه و تربیت فرزندانی که هر روز بهانه پدر را می گیرند سخت و با مشکلات فراوانی همراه است اما مطمئناً کار شما نیز جهاد در راه خدا است و ثواب تلاش ها و زحمات تان کمتر از ثواب شهدا نیست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ویژگی های خاص شهدای پلیس از نظر اخلاص، تقوا، روحیه جهادی، مردم داری، خانواده دوستی و با اخلاق بودن عنوان کرد: معتقدم شهدای پلیس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده انتظامی اصفهان با خانواده شهدای فراجا

دیدار فرمانده انتظامی اصفهان با خانواده شهدای فراجا