مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-16سياسي

آیت الله عاملی: ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان ندارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اهالی محترم آذربایجان و نخجوان توجه کنند ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: اهالی محترم آذربایجان و نخجوان توجه کنند ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آدربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد، نشان به این نشان که ایران بیش از 20 سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد تا اهالی آذربایجان و نخجوان در دوران جنگ و اشغال از طریق بیله سوار و جلفا تردد کنند، الان هم این جاده به روی خودروهای آذری باز است.

وی افزود: ایران حتی حاضر است در صورت امتناع ارمنستان از دادن جاده، بهترین جاده را جهت اتصال آذربایجان به نخجوان از خاک ایران احداث کند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دولت ترکیه که در این خصوص اخیراً اظهار نگرانی کرده اصلا جای نگرانی نیست، ایران هم با جاده مواصلاتی از طریق خاک ارمنستان موافق است و هم خود ایران حاضر به احداث جاده از خاک ایران برای اتصال آذربایجان و نخجوان و ترکیه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از هر 2 طریق دولت ترکیه به راحتی می توانند کالاهای خود را به آسیای میانه و آسیای مرکزی برساند، اما اینکه گفته شود ما راه نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی: ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان ندارد

آیت الله عاملی: ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان ندارد