مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-06سياسي

فناوری ساخت موشک فتاح برای اکثر کشورها ناشناخته است


فرمانده کل سپاه با اشاره به تولید موشک هایپرسونیک فتاح تاکید کرد: این فناوری برای اکثر کشورهای جهان ناشناخته است اما توسط متخصصان متعهد کشورمان به آن دست یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح اظهار داشت: هیچوقت نمی شودحقیقت را کتمان کرد و واقعیت کشور ما هم همین جهش ها و پیشرفتهای دفاعی از جمله موشکی و پهپادی است که با استفاده از فناوری های پیشرفته هوش مصنوعی و قابلیت های فنی در ساخت قطعات حساس صورت گرفته است.

سلامی در ادامه تصریح کرد: ما به دانش تنوع بخشی سامانه ها در حوزه های مختلف رسیده ایم از جمله فتاح که یک موشک مانور پذیر ماورای صوت است و قادر است صفحه حرکتش را در فضا تغییر دهد و از کمند سامانه های ضد موشک عبور می کند.

موشک های معمولی در دنیا در یک صفحه ثابت حرکت می کنند، صفحه حرکتی که به شکل قائم است و از خطی که موشک را به هدف متصل می کند، عبور می کند در واقع حرکت موشک های معمولی از قاعده عمومی پرتابه های آزاد تبعیت می کند؛ یعنی در هر لحظه از زمان، رصد موقعیت موشک با استفاده از حل معادلات پرواز که بسیار ساده هستند، امکان پذیر است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: بنابر این سیستم های ضدموشکی قادر هستند که با استفاده از برون یابی زمان مورد نظر در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری ساخت موشک فتاح برای اکثر کشورها ناشناخته است

فناوری ساخت موشک فتاح برای اکثر کشورها ناشناخته است