مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-19اقتصادي

1088 پایانه فروشگاهی در زنجان به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 1088 پایانه فروشگاهی در زنجان به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شده است و این طرح به مرور تقویت می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طیب جعفری، ظهر دوشنبه در نشست خبری در تشریح طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرد: تکانه های تورمی در سال گذشته و امسال معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده و هشدارهایی از سوی دستگاه های متولی در خصوص عوارض کاهش مصرف غذاهای پروتیینی و کربوهیدراتی به ویژه کودکان صادر شد.

وی ابراز کرد: به منظور جلوگیری از کاهش مصرف مواد غذایی در سبد خانوارها، از سال گذشته طرح کالابرگ الکترونیک با تعیین 10 قلم کالا به عنوان اقلام مشمول طرح کلید خورد و افراد می توانند یارانه ماه بعد خود را به شکل اعتباری در ماه جاری استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه همه یارانه بگیران امکان استفاده از این طرح را دارند، بیان کرد: سه دهک نخست درآمدی و گروه های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی علاوه بر خرید اعتباری، با خرید 320 هزار تومان از یارانه 400 هزار تومانی در فروشگاه های مشمول طرح، 20 درصد معادل 80 هزار تومان یارانه اضافی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1088 پایانه فروشگاهی در زنجان به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شد

1088 پایانه فروشگاهی در زنجان به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شد