مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-17اجتماعي

حضور فرزندان تحت سرپرستی در اردوی فرهنگی _ تفریحی«یه قاچ هندوانه»


مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: اولین اردوی فرهنگی_تفریحی با عنوان «یه قاچ هندوانه» برای 600 فرزند دختر و پسر تحت پوشش برگزار می شود.

- مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: اولین اردوی فرهنگی_تفریحی با عنوان یه قاچ هندوانه برای 600 فرزند دختر و پسر تحت پوشش برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از برگزاری اولین اردوی فرهنگی_تفریحی با عنوان یه قاچ هندوانه برای 600 فرزند دختر و پسر تحت پوشش در رده های سنی 9 تا 12 سال و 12 تا 15 سال با هدف غنی سازی اوقات فراغت، مهارت افزایی و آشنایی با فرهنگ سنت ها، اقوام و جاذبه های گردشگری خبر داد.

سعید بابایی مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور با بیان اینکه در مرحله اول اردوی فرهنگی _ تفریحی یه قاچ هندوانه ، بهزیستی در اردوگاه های شهید عظیمی بابلسر و حبیب بن مظاهر تنکابن میزبان دختران و پسران 9 تا 12 سال سراسر کشور بود.

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور، افزود: یه قاچ هندوانه دربردارنده برنامه های متنوع ورزشی، مهارتی، فرهنگی و تفریحی بود که یکی از جذاب ترین آن ها، برنامه شب های هندوانه ای بود که اجرای آن تماماً با محوریت کودکان بود که توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرزندان تحت سرپرستی در اردوی فرهنگی _ تفریحی«یه قاچ هندوانه»

حضور فرزندان تحت سرپرستی در اردوی فرهنگی _ تفریحی«یه قاچ هندوانه»