مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-11سياسي

اصلاح ماده 4 قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی


عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اصلاح ماده 4 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: - عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اصلاح ماده 4 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: مقرر شد دریافت حق بیمه از سازندگان بر اساس جمعیت هر منظقه تعیین شود.

کیومرث سرمدی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسه امروز سه دستور کار داشت؛ یکی بحث اصلاح قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی بود که به کمیسیون ارجاع داده شده بود.

وی افزود: بعد از اینکه این قانون مصوب و برای اجرا ارائه شد به علت اینکه مطالبات و ایرادات وارد به این قانون جدی بود برگشت خورد و در کمیسیون بررسی شد که امروز ماده 4 آن اصلاح شد.

بر این اساس میزان هزینه بیمه ای که باید از سازندگان بابت بیمه کارگران ساختمانی دریافت شود توسط کمیسیون اجتماعی اصلاح شد که بر مبنای جمعیت هر منطقه باشد و مثلاً روستاها با یک قیمت و شهرهای زیر 50 هزار نفر یا کلانشهرها هر یک با قیمت جداگانه باید انجام شود.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در جلسه امروز نظرات ارائه شده بررسی و اصلاح شد و مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ماده 4 قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی

اصلاح ماده 4 قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی