مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-14اقتصادي

تعمیر لوازم خانگی را به افراد مطمئن بسپارید


رییس اتحادیه تعمیرکاران  لوازم خانگی کرج با بیان اینکه گاهاً افرادی تحت عنوان تعمیرکار لوازم خانگی نسبت به سرقت قطعه سالم به خصوص بردهای چند میلیونی اقدام می کنند؛ - ایسنا/البرز رییس اتحادیه تعمیرکاران  لوازم خانگی کرج با بیان اینکه گاهاً افرادی تحت عنوان تعمیرکار لوازم خانگی نسبت به سرقت قطعه سالم به خصوص بردهای چند میلیونی اقدام می کنند؛ گفت: هر هفته تا پنج شکایت در این خصوص در کرج ثبت می شود.

محمد فتحی در گفت و گو با ایسنا گفت: افراد فاقد جواز و تخصص لازم که از طریق تماس با سایت های مجازی به منظور تعمیر لوازم خانگی و خدمات و تامین قطعات به منازل فراخوانده می شوند امنیت آن مورد اعتماد نیست بعضاً اقدام به تعویض و سرقت قطعات اصلی لوازم خانگی می کنند.

فتحی ادامه داد: متقاضیان خدمات لوازم خانگی برای یافتن تعمیرکار مورد نظر خود به سایت های مجازی مراجعه می کنند در حالی که با توجه به شکایت های رسیده به اتحادیه، ضمن آنکه فاقد تخصص لازم بوده اند قطعات اصلی را سرقت و یا با کارشناسی دروغین اقدام به خروج یک قطعه سالم به عنوان قطعه معیوب و بستن دوباره آن به عنوان قطعه جدید یا تعمیر شده در لوازم می نمایند.

متاسفانه پس از مدتی صاحب خانه متوجه مشکل در لوازم خود شده و با تماس دوباره امکان یافتن فرد مورد نظر را ندارد و پس از تماس با نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر لوازم خانگی را به افراد مطمئن بسپارید

تعمیر لوازم خانگی را به افراد مطمئن بسپارید