مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 22:012023-05-28سياسي

مدیرعامل خبرگزاری فارس: روایتگری قدرت تحلیل مخاطب را افزایش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام تیرانداز امروز در نشست با فعالان فرهنگی و رسانه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رسانه مجموعه ای از قالب ها و فرم های مختلف از بیلبورد تا کتاب و منبر است، گفت: برخی فکر می کنند تنها با چند استوری و توییت جبهه انقلاب به هدف خود می رسد اما مخاطب با این موارد اقناع نمی شود.

گزارش های روایی تخیل مخاطب را فعال می کنند تیرانداز با بیان اینکه ماهیت برخی رسانه ها در نسل دوم رسانه ها بر اساس ترغیب یا نهی کردن است، ادامه داد: برخی اخبار تصور و تخیل را فعال می کنند و به مخاطب دید بهتری می دهند که یکی از مصداق های آن پرداختن به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای روایی در خبرگزاری فارس است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس تفکر را از مولفه های مهم در عرصه اطلاع رسانی عنوان کرد و اظهار داشت: جای خالی تفکر در حوزه رسانه حس می شود؛ باید بتوانیم با کتاب، منبر، مباحثه، مناظره و.

قدرت تفکر را در بین مخاطبان ایجاد کنیم.

وی افزود: مرحله بعد از تفکر، تصمیم سازی و سپس تهییج است که البته برخی رسانه ها با استفاده از تهییج مخاطبی را که هنوز به مرحله تصمیم نرسیده وارد اقدامات عملیاتی می کنند.

تقویت باورها، یکی از قابلیت های رسانه است تیرانداز با اشاره به اینکه برخی رسانه ها نیز وظیفه دارند که باورها را تقویت کنند و این یکی از قابلیت های مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل خبرگزاری فارس: روایتگری قدرت تحلیل مخاطب را افزایش می دهد

مدیرعامل خبرگزاری فارس: روایتگری قدرت تحلیل مخاطب را افزایش می دهد